Alle Jahre wieder... Einladung zur Mafia-Meisterschaft

• Applaus, Applaus, für deine Worte,

mein Herz geht auf, wenn du lachst,

Applaus, Applaus, für deine Art mich zu begeistern.

Hör niemals damit auf.

Ich wünsch mir so sehr, du hörst niemals damit auf.

<3

• If your community wishes to participate, please confirm your participation to Thingyman as soon as you can to ensure yourselves a spot. Currently, the plan is to accommodate 187 communities this season (last season featured 170 communities), and if interest is high enough we will expand even further to 204.

• Hätten wir überhaupt jemanden, der sich das Spiel dort antun möchte? Wenn ich mich richtig erinnere, war das...was ich dort gelesen habe...selbst für einen Vielschreiber wie mich abschreckend + man müsste auf Englisch spielen.

No promises I ever give / Don’t rely on me and I won’t deceive
    The beginning or the end you can’t tell / When I wave my fin and shake my tail
    I grew in different normality / With unblamable morality
    Hooks and nets are there for me / But I’m skittish

Jinjer - Pisces

Einmal editiert, zuletzt von Data ()

• Thank you very much, Alohomora :D

A few things to note:

1) This season has a post restriction of max 200 posts per game day. So if you have a couple of spammy players, at least that limits them somewhat.

2) This season will feature many new communities, and it will feature less MU regulars, so I actually expect a drop in average activity throughout the games.

And the Euro games always seem like the best games :P

Hope very much to see you guys represented again! It's been a pleasure having you so far, at least.

• 1) This season has a post restriction of max 200 posts per game day. So if you have a couple of spammy players, at least that limits them somewhat.

Just doublechecking - this still means 200 posts per player per day?

No promises I ever give / Don’t rely on me and I won’t deceive
    The beginning or the end you can’t tell / When I wave my fin and shake my tail
    I grew in different normality / With unblamable morality
    Hooks and nets are there for me / But I’m skittish

Jinjer - Pisces

• Thingyman

Only 200? Thats a mere post every 5.4 minutes, assuming 6 hours sleep and no other ignoble obligations. Considering the average player has a flash of genius frequency of 15.9 fog/h, thats outrageous. The limit must not be below 350 to accomodate.

• Not worth participating under these circumstances

Zitat von Samaraner

Wer braucht schon Argumente wenn er eine Meinung hat.

• Ich sag mal vielen Dank für die Einladung! Mit einer wagen Ahnung, was für ein Aufwand dahinter steckt, finde ich es sehr cool, dass ihr/du die Meisterschaft immer noch ausrichtet! =)

Ich fände es cool, wenn es jemanden gibt der mitmachen will.

Klar, der Aufwand ist groß, aber vielleicht gibt es ja doch jemanden, der Lust darauf hat.

• Ich würde theoretisch spielen, aber will lieber Leuten den Vortritt lassen, die noch nicht mitgemacht haben.

“Why is a raven like a writing desk?”

~ Lewis Carroll, Alice in Wonderland ~

• Ich würde ja mitmachen, aber ich weiß nicht, ob ihr das wollt :ugly: (Ich weiß auch nicht, ob ich das wirklich will, aber wird bestimmt lustig werden mal Leute zu trollen, die mich noch nicht kennen :ugly: )

“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
    Death thought about it.
    CATS, he said eventually. CATS ARE NICE.

• Ich fände einen :!: Xaver dort großartig!

Applaus, Applaus, für deine Worte,

Hör niemals damit auf.

<3

• Sofern Xaver nicht vorhat NUR zu trollen, finde ich es okay. ;)

Ansonsten fände ich auch Loopy eine super Wahl.

• Uhh Xaver find ich ne tolle Wahl

(Loopy auch, aber er war halt schon)

gut = Aktion finde ich gut vom Spieler, rollenunabhängig
    dorfig = Aktion lässt den Rückschluss zu, dass die Person Dorfbewohner ist, unabhängig davon, ob ich den Move gut oder schlecht fand

• Xaver for president of the world xD

Under the bleeding hanging-tree,

I vote you and you vote me.
    There rot they, and here blame we,
    Under the bleeding hanging-tree.

• Sofern Xaver nicht vorhat NUR zu trollen, finde ich es okay. ;)

Ich fände es auch unter diesen Bedingungen mehr als okay :ugly:

Ums Gewinnen geht es doch eh nicht, und vielleicht überrascht Xaver uns alle?

Applaus, Applaus, für deine Worte,

Hör niemals damit auf.

<3

• fände :!:xaver auch sicher lustig, wenn es ihm sowieso Spaß macht

wenn aber auch Loopy mag für einen Sieg oder Alexandroz ?

nebenbei was ist eigentlich aus der WWO Meisterschaft 2018 geworden? Nicht durchgeführt?

Hätte da noch teilweise engagierte Maf/WW Spieler in Petto, die womöglich zusätzlich zu denen 2017 zustoßen würden.

Und anhand der Statistik, die im Log grad veröffentlicht wurde, werden gut und gerne mehr Mitglieder dadurch gewonnen.

sig.shatalaezkpr.jpg

Paradox ist es, wenn eine Lachmöve auf einer Heulboje sitzt :jump:

• Mag eigentlich auch Xsí teilnehmen? Team X xD

Under the bleeding hanging-tree,

I vote you and you vote me.
    There rot they, and here blame we,
    Under the bleeding hanging-tree.

• Not worth participating under these circumstances

To be clear, the expectation is that 1) the average activity will drop regardless, because there are many new communities and not as many MU regulars, so the average player will be closer to, maybe this forum, and 2) the post restriction doesn't mean that you should expect half the game to be making 200 posts per day. It just means that we've seen sometimes that a couple of players make more posts than that, so this will keep them from doing that.

We did the math and last year saw an average of 600 posts per 24 hours (for all players combined, that is). Some games less, some games a bit more.

Einmal editiert, zuletzt von Thingyman ()